torsdag 8 oktober 2009

Underbart =)


Va ju bara tvungen att visa hur jäklans duktig min son är, idag skrev han sitt namn själv, han skrev bokstäverna i rätt ordning även om de inte hamnade riktigt rätt, men det är ju hur fint som helst!! T i mitten H till höger E till vänster och O under. Hade ingen aning om att han skulle kunna detta, har aldrig "övat" eller så...
Anna och jag va en runda på gymmet och det va jättekul idag, mest för att vi körde slut på oss själva, och jag va med och simmade för första gången på länge, härligt =) Så skönt att komma hemifrån ett par timmar faktiskt...
Imorrn blir det kyrkis med båda grabbarna sen blir det hem och städa för sen kommer min far och hans fru och ska fira min lilla 3-åring lite.
Have a nice night=) Pusshej

1 kommentar:

Jeanette sa...

Va duktig han är!!!! =)