söndag 18 oktober 2009

Mycket rolig helg!

Tjolahopp! Helgen kom och gick alldeles för snabbt! Men det har verkligen varit hur kul som helst! Igår morse drog jag och syrran till Karlskrona för att hitta kvällens partykläder, mkt nöjd med min fångst! Sen va det direkt till Ronneby, duscha sminka äta (tyvärr blev det inte så mkt mat tidigare vilket resulterade i lite huvudvärk), sen skjutsade Emma mej till Kallinge hem till Jossan. Där va vi ett litet gäng, det va lite stelt i början men sen kacklades det på som aldrig förr!
Tillbaka till Ronneby efter det, till brunnsparkens restaurang och café. Måste säga att det va en väldigt liten lokal till så mkt folk! Vi va bara 8 st av 29 från vår klass, men det va jättetrevligt. Dock lite segt ett tag, men vi kom igång igen =)
Här kommer lite bilder från kvällen!

Sofie och en väldigt gravid Frida väntandes på skjutsen till Ronneby! (Frida gick i min klass på högstadiet och Sofie gick i samma gymnasieklass)
...

Daniel och Jossan, klasskamrater båda två.
...


Lena, Jeanette och Jossan. Lena och jag har gått i samma både högstadie och gymnasie, Jeanette gick med oss på gymnasiet och Jossan har jag gått med från lekis till högstadie =)
...

Jossan, Lena och Anette. Anette gick med oss på gymnasiet.
...
Jag och dessa tre tjejer drog till Natti när det blev för tråkigt, mycket trevligt sällskap men musiken sög ju rejält! Lena, Linda och Sofie.
...

Inne på natti! Till och med jag fick va med på ett kort =) Vi tre lämnade inte dansgolvet så mycket, trots den kassa musiken! Jag, Lena och Linda! Svårt att se mina kläder här, men jag kände mej ganska så fin faktiskt!
Ja nu får man väl vänta tio år till nästa gång! Nä men vissa har man saknat enormt, blir det flytt nån gång så blir det Ronneby! Om det va nån som trodde nåt annat :-P
Nu blir det snart sängen för mej, jag är enormt trött, men konstigt nog knaoot bakis alls! Vi va hemma vid 3 tiden inatt, väcktes vid halv 8 så man saknar lite sömn. Drack ganska mycket igår, så jag skäms nästan över att må så bra idag =) Bara att tacka och ta emot!
Tack alla roliga för kvällen igår! Godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhh vilka hemska bilder du har på mig ;-) Men kul hade vi !!! /Lena

Johanna sa...

haha, jag gillar sista bilden inne på natti =) Vi är såå glada där hehe. Japp det va jätteskoj! Hoppas vi kan dra ihop gymnasieklassen nån gång med, annars dröjer det väl tio år till nästa gång! kram

Anonym sa...

ja, vi får dra ihop gymnasieklassen och sen gå ut och dricka lie shots ;-) /Lena