onsdag 21 oktober 2009

Full speed!

Usch vad man stressar, varför egentligen!? Jo för att man ska hinna med det man måste innan det blir för mycket gnäll så man får gå och bära igen. Kom precis hem från dagis/babykyrkis, sprang in gjorde lite lunch till Theo, samlade upp smutstvätt från husets alla golv, startade en maskin, diskade upp nappflaskor, toa, fixa iordning Milos mat (både puré och "Milonälling"), göra ett par mackor till mej själv, sen hämta Milo från vagnen för att ge honom mat... men ja, då har han givetvis somnat :-P Så nu får jag sitta och äta i lugn och ro, ojojoj! Då hinner jag nog till och med tömma en diskmaskinen med... Bara sånna här små grejer gör att man får mer ork tycker jag. Att slippa göra alla dess saker med en Milo på höften.

Babykyrkis idag va lika stressigt som vanligt trots att vi nu började en halvtimme tidigare. Pia, barnmorskan va där och hade ett långt föredrag om sex och närhet efter förlossningen... Mycket bra valt tillfälle med ett gäng trötta kids ;-) Gjorde handavtryck idag med, blev jättefint, gjorde nämligen ramar till det förra gång...

Nä nu ska jag bara svälja maten sen hinner jag nog lite till innan han vaknar =) Pusshej!

Inga kommentarer: