torsdag 29 oktober 2009

Tillbaka till verkligheten!

Min tröttis, han va helt slut. Satt upp och sov när jag kollade till honom, tyckte det blev alltför tyst och ja jag förstod snabbt varför ;-)
...
Knasig bild på min lille Milo, han vill verkligen inte ligga ner i vagnen längre, får pallra upp honom så han sitter upp... Han blir stor så snabbt min lille... Jag VÄGRAR byta till sittdelen, han är för liten! Haha ;-)
...
Ja då har Emma åkt hem och Andreas har kommit tillbaka hem. Så nu börjar allt falla tillbaka på plats. Har verkligen haft jättekul med Emma här, tiden har gått skitsnabbt och jag är helt bortskämd :-)

Jag kom iväg till gymmet imorse efter dagislämningen, Emma va hemma med Milo, känns som jag behövde det, blir ju inga fler gånger denna veckan. Tusen tusen tack Emma!

Sen när vi skulle hämta Theo så tog vi vagnen och gick först till affären och sen till dagis och sen hem... Och ja det va lite segt i benen efter gymmandet vill jag lova! Jag fick springa några steg för att komma ikapp Emma lite då och då hehe!
Nä jag är faktiskt väldigt trött nu så nu blir det lite slapp och sen hopp i säng!
Hoppas ni har en trevlig kväll!

Inga kommentarer: