måndag 5 oktober 2009

Tantvarning ;-)

Jaaaa nu har jag lagt båda barnen, sitter i soffan och andas och dricker en mycket god smooooothie, inte så fel faktiskt. Har sagt det förr säger det igen, jag är helt slut på måndagkvällarna! Babysimmet tar så mkt på krafterna även om det liksom inte är direkt jobbigt. Det är stress dit stress hem och Milo blir ganska så slut och lite gnällig på kvällen... Är alltid själv med på måndagarna så det blir rätt mkt kan jag säga... .

Theo, Jag och Milo tog ett par rundor härikring innan idag, Theo på cykel givetvis, helt sjukt vad han lär sig snabbt! Och han är superduktig och stannar när jag säger till och kör oftsast försiktigt i kanten... Lite övning till (mest för att jag vill va säker på att han förstår att man måste ta det lugnt bland bilarna och inte ger sig iväg i full speta, för han är snabb min son :-P) sen kanske jag vågar låta honom cykla till dagis eller kyrkis.

Angående tantvarningen så är det så att jag nu börjat på mitt första riktiga borderi.. hehe, eller ja det är kanske två veckor sen jag började, det går seegt, känns som jag inte kommer bli klar i år... Men men det får ta den tid det tar, man har ju inte överdrivet mycket tid över som det är just nu...

Hollywoodfruarna dyker snart upp på teven och förgyller min måndsgakväll, det är såå sjukt roligt att glo på =) =)

1 kommentar:

anna sa...

hej! Ja att de aldrig lär sig ;) Jo nu börjar det dra ihop sig, är väl ganska nervös om jag ska vara helt ärlig... men det ordnar sig nog :)