måndag 12 oktober 2009

Min bebis, 4 månader igår =)

Gullenosen <3<3<3
Precis innan han får smaka puré för första gången... Han vet inte vad som väntar ;-)
...
Njae, lite fundersam...
...
Men det va ganska så gott faktiskt... potatis och majspuré
...

Ett par bilder från vår lilla höstpromenad förra veckan, hittade dem i kameran och de va så mysiga så jag stoppar in ett par här ;-) Första är på Milo innan vi lämnar huset..
...

En liten liten stund senare ;-) Trött kille <3<3<3
...

En cykelgalning, full fart! Vi har en massa vägar här i vårt "område" som är avstängda, så där är det bara att cykla för glatta livet! Han äslkar verkligen att cykla... om inte det framgått den senaste tiden :-P Min stora kille <3<3<3
...
Milo har haft lite magknip inatt så precis när jag somnat vid tolv-tiden så vaknar han och gnäller och pruttar. Så då va det bara för mej att langa över honom i min säng. Han blir lugn när han får ligga nära mej så då somnade han om direkt. Jag däremot har lite svårt att somna och sova gott när han ligger så nära... Så det har varit en del huvudvärk inatt/morse... Men det är bra nu. Efterdagsilämningen så vilade vi i typ 1,5 timmar, gott =) =)
Snart är det dags för babysim igen, säger det igen; redan måndag igen!? Nu får jag börja packa lite och så medan pojkarna är utslagna! Pusshej!

Inga kommentarer: