fredag 16 oktober 2009

Fredagkväll igen

Milo är fortfarande väldigt febrig, tror nog det kan va tredagarsfebern, för det är andra dagen nu. Hoppas han är piggare imorrn så det inte blir så jobbigt att lämna honom... Nåja nu tänker vi inte mer på det, det får bli morgondagens problem...

Ett annat problem, kläder! Tänk om jag inte hittar nåt i stan imorrn!? Vad gör jag då, ja jag har ju back-up kläder ut ifall att, men jag vill ha nåt helt nytt ju!!!
Nästa problem, jag skadade ju foten för ett tag sen, är skiträdd för att gå i klackar nu, jag har fortfarande lite ont och det krävs inte så mkt att man ska trampa lite lite snett och då kommer det göra ONT! Men jag kan inte festa utan klackar, det är inget alternativ...
Sicka världsproblem tänker ni nu...hehe...
Jag (läs Andreas) har färgat mitt hår nu i eftermiddag, såå jäkla mörkt! Haha, inte alls nöjd, men men får göra det bästa av situationen :-P

Nä nu ska jag hänga tvätt och vattna blommor innan kidsen ska sova! Sen kommer Emma, eller jag typ vid elva tiden tror jag. Imorrn blir det shopping på hög nivå =)
pusshej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ni till Kna och shoppa?
Ta det lugnt med foten jag vet hur illa det kan gå på fyllan...haha
Tror du hittar något fint...jag älskar min nya klänning, invigningen av den i morgon

Puss love u:-)

Anonym sa...

men lilla vän du kan inte ha mina kläder...jag är för tjock haha
shop vm i ronneby ha skit fina kläder