torsdag 8 oktober 2009

shoppat blommor =)

Ja nu har jag inhandlat årets ljung till krukan på framsidan, blev en härlig färgblandning i år, en blå en grön och en typ rostfärgad, blir nog kanonfint Fick tag i innderkrukor med så nu ska jag äntligen plantera om min blommor i vardagsrummet... En stor träkruka till min överväxta garderobsblomma hittade jag med, blev jättebra faktiskt, fast den blomman behöver med en putsning för den har blivit överkörd av en viss bobby-car några gånger :-P

En ny "Mitt första år bok" köpte jag med till Milo, den jag har va inte så bra, det fattades så mkt viktiga delar i den, typ dop/namngivning, första leende, första vändningen, och en himla massa "första gången-grejer" som man gärna vill minnas... Ja det blev en himla massa köpt idag som jag inte riktigt tänkt. Men i blomsteraffärerna hade jag presentkort som jag fick i 25 års present... hmm, ja det har liksom inte blivit av innan ;-)

Tack för idag Nettan =) Nu har vi att göra en stund! Tjolahopp!

Inga kommentarer: