måndag 19 oktober 2009

Om en trappa anföll mej nu så skulle jag göra en repstege av den!

Trött som pokker idag med!
Och nu börjar det närma sig babysim, känns lite sådär idag. Ska faktiskt bli skönt när det är över, det är så mycket planering och körväg och så, känns som man har så mkt annat. Plus att man faktiskt kommer ihåg allt från förra gången, känns inte som det va tre år sen sist!

Annars då..!? Äh jag vet inte, man känner sig som en zombie eftersom jag är såå trött. Andreas startade pannan innan de åkte till Ronneby i lördags, så att det inte skulle va svinkallt till vi kom hem. Men helt ärligt så funkade det inte riktigt så det va svinkallt när vi kom hem! O vi kom ju hem så sent att det inte va nån mening att börja elda heller. Så 14 grader va det imorse när jag steg upp, det va ju ingen medelhavsvärme direkt. Natten va kall, brrr. Nu har jag eldat mkt så nu är det typ 20 grader, men pannan funkar fortfarande inte. Men Andreas har ringt in hjälp för han är inte så haj på det där :-P Men det är ju inte helt osannolikt att den pajjat nu, men men vi får se....

Nu ska jag packa badgrejerna, det ska faktiskt bli liite skönt att bada i det varma vattnet, risken finns väl att man somnar :-P Bye bye, Simma lugnt!

Inga kommentarer: