torsdag 1 oktober 2009

Min stora prins 3 år!


Min underbara Theo blir 3 år idag! Shit va fort tiden går. Älskar honom så fruktansvärt mycket <3<3<3
Nu är han på dagis för att bli firad av kompisarna, sen blir det en drös med paket och tårta i eftermiddag när hans far kommer hem. Vi hade missat ett par grejer så det blev affären innan dagis men givetvis glömde jag inslagspapper så jag får packa ner lilleman igen och köra tillbaka! Theo berättade så fint att han fyller år för alla i affären och så fick han en godispåse av Peter, min chef, eller ja han fick plocka ihop lösgodis i en påse, bara det är ju hur kul som helst ;-)
Nu blir det affären, kan va lite svårt att slå in paketen sen när han är hemma!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis stora killen på din 3-års kalas:-)
kram från William Ellen ocg David

ALMAAnnaDanielTuva sa...

STORT GRATTIS THEO säger vi här med.;-) Puss & Kram! <3

Ulrika sa...

Grattis min lille söte unge!! Kommer gärna på ditt kalas :)
Är det nåt speciellt du önskar dig så får du gärna berätta det för mig.
Kram kram

Unknown sa...

Grattis Grattis!