lördag 24 oktober 2009

Helgen så långt!

BusTheo igårkväll... Han va lite trött och hans tokmamma lärde honom fula grejer med ostbågarna :-S
...
Idag har det vart fullt ös med mina syskon här, eller ja det va väl Theo som stod för öset, vi andra segade mest... Inget höjdarväder direkt, men det va så mysigt ändå =)
...

Milo gosade med gudmor Emma =)
...

Och Theo spelade en truddelutt för sin gudfar Dea =)
...

Mongooooo ;-)
(ja det är fortfarande samma dag, hon lånade min plattång och grejade inför kvällens festande)
...
Pussel och pyssel <3
Orkar inte skriva så mycket mer idag, imorrn får vi hoppas på bättre väder så jag kan ta ut smågrabbarna en runda med vagnen och gå av lite av helgens synder ;-) Fast jag va faktiskt duktig och tog gymmet imorse vid 9.00 =) Men nu blir det inte mer gym för min del förrän tisdag nästnästa vecka, det är min nästa chans att få komma loss en stund för mej själv :-)
Vaniljbullar har jag med gjort idag, de blev väldigt goda faktiskt!
Nu ger jag upp för ikväll! Godkväll!




Inga kommentarer: