onsdag 28 oktober 2009

I´m alive ;-)

Jag lever men det är fullt ös så jag hinner inte riktigt med :-P
I måndags åkte vi ju till Ronneby och stannade till igår, shoppade lite och umgicks med mamma/mormor och moster Emma. Vi va ganska trötta och vädret va tråkigt så vi åkte hem ganska tidigt igår, typ-två tiden, sen va vi mest inne och gosade och lagade mat. På kvällen satt Emma och jag framför teven glodde på film och åt vitlöksbröd =)
Imorse efter dagis så gick vi med Jessica till fiket och fikade lite sen gick vi en runda i Emmaboda och pratade om våra drömhus ;-)
Nu har barnen ätit snart ska vi till Nettan och grabbarna och äta pizza och leka järnet. Efter det ska vi på halloween-kväll i simhallen, bada lite med spöken och häxor, så jaaa man kan väl säga att vi är ganska så fullbokade ;-)
Jag glömmer kameran hela tiden så några roliga bilder har jag tyvärr inte just nu, ska komma ihåg den under dagen så jag har nåt roligt att komma med =)
Nä nu ska vi pusta ut en stund innan vi packar ihop oss igen!
Bye bye!

Inga kommentarer: