lördag 31 oktober 2009

Mysdag i skogen =) Bilder och tjöt ;-)

Idag har vi varit i Eringsboda, jag och pojkarna. Marie va där med Hugo och Leo också(Dans dotter och barnbarn), jättetrevligt va det. Tycker lite synd om Mamma och Dan bara, de skulle nämligen ut på brunnen ikväll, och man blir ju lagom trött av bara se alla ungar springa runt ;-) Hoppas att de får roligt iallafall =) Men det tror jag, jag gillar Thomas Petterssons humor!
Har faktiskt lite bilder idag :
Mys och bus med Mormor!
...
Leo och Hugo spelar spöket laban memory.
...
Milo hänger med =)
...
När vi kom hem blev det lördagsgodis till Theolicious!
...
Och han vart supernöjd =)
...
Denna köpte jag till Theo i veckan när vi va i Ronneby. Hittade påsen nu, hade stoppat undan den och helt glömt bort den :-P Kalsonger och bodysar fanns med i påsen.
...
Jag skulle göra mej till och sätta ett tryck på en helsvart body, trycket är rött och det står "Mommys little devil" på, skitsött, men ja, ni ser ju hur det blev, inget vidare. Synd trycken har nämligen legat skitlänge (sen Theo va bebis) har inte hittat nån fin body att trycka på förrän nu. (trodde jag) Nåja, det va inte svindyrt nåt av det så vi överlever =)
...

Min stora pojk har för första gången somnat utan napp! Känns helkonstigt för han sa inte alls emot, han bet nämligen sönder den sista imorse och då sa jag att man kan faktiskt inte ha napp när man bara biter sönder de... Och han köpte det =) (för säkerhets skull åkte jag till affären och köpte nya, ifall ifall)
OCH min lilla pojk är inte sämre han, han har snurrat och vänt på alla håll och kanter idag! Första gången som han vände från rygg till mage =) Stolta morsan !! Det tog ett tag innan han fattade att man skulle akta armen lite, den är ju gärna i vägen, men när han väl vänt en gång så vände han en massa gånger, fick det till och med på film ett par gånger, ska försöka lägga in det imorrn =)
Kul att hans första vändningar från båda hållen vart hos Mamma och Dan.
Nu är det nån som tjatar att jag ska släppa ifrån mej denna datorn, den andra dög visst inte längre :-p
Ha en trevlig lördagkväll! Pusshej!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Sån tror ska jag försöka hitta till vår lille emil... skulle passa väldigt bra!