torsdag 15 oktober 2009

Håhåjaja!

Min natt har väl inte varit nåt att hänga i julgranen direkt. Har inte kunnat sova riktigt. Ungarna har sovit bra, men jag har mina stördnätter! Så då tänkte jag att jag skulle vila en stund efter dagislämning, men sen satte jag mej i soffan med en kopp te, knäckebröd och datorn och ja jag blev liksom sittande... Sen vet jag attg Milo vaknar om en liten stund så då blir jag bara gnällig om jag hinner somna till i en minut...

Nu är det dags för nästa julbordsångest.. ska jag med eller ska jag inte... hmmm...
Har varit och strukit mej från listan på mitt jobb, det passade inte så bra den helgen. Jag känner mej inte helt mogen till att lämna barnen till nån annan än Andreas och åka så långt. Andreas jobbar och har sig den helgen. Men men, jag tar igen det nästa gång =) Hoppas de andra får trevligt!

Torsdagar är lugna, det är vår lediga dag, inget mer än dagis planerat på dagen, såå skönt. Det blir nog ut med cykeln och vagnen en runda sen tror jag! Gymmet ikväll, nice, har så mycket aggression och irritation som jag behöver frigöra så jag ska köra hårt ikväll ;-)

Nä nu ska jag surfa två sekunder till innan Milo börjar härja! pusshej!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja det är skönt att det för en gångs skull funkar med sömnen, som man har väntat 1 år på.. :-) men det konstigaste med sömn är ju att man bara behöver 1 bra natt för att känna sig som en människa igen. Kram