tisdag 20 oktober 2009

...

Godkväll!
Har liksom inte riktigt haft tid att skriva här idag. Ändå har vi inte gjort vrålmycket, men jag har en liten bebis som är inne i en gnällperiod nu, bära bära bära är det som gäller...
Vi hoppade iaf över kyrkis idag och satte oss på fiket med Nettan och Jessica, lite skvaller behövdes idag ;-)

Hemma igen så va det mkt tjurigt och gnälligt så jag höll på att bryta ihop lite, men då klädde vi på oss och drog ut en runda, Theo fick cykla lite och Milo fick lite frisk luft och somnade gott i vagnen! Jag behövde med komma ut lite, man blir galen av mindre liksom :-P

Nu ikväll så va det dags för gymmet i vanlig ordning, det kändes att man syndat en aning i helgen, men vi körde gasen i botten och jag blev helt slut kan jag säga. Så otroligt skönt att verkligen köra slut på sig! Vi simmade lite som vanligt som avslutning, det är inget avancerat, typ 16 längder som nedvarvning. Ska jag va ärlig så är det bara för att vi ska få bubbla sen :-P ;-)
Hemma igen va det läggdags för grabbarna, ganska så smärtfritt ikväll med... Sen gjorde jag varma mackor med kantarellstuvning, ganska så gott faktiskt.
Ja det har ju hänt saker hela dagen fast det känns som man inte gjort nåt speciellt. Imorrn är det babykyrkis, o det är ju skoj =) Tanken va att vi skulle gå till dagis imorrn så att Jag, Jessica och minstingarna kunde gå en runda först och fördriva tiden. Ska sanningen fram så hinner vi aldrig med det där, ett alternativ är att jag lastar in vagnen i bilen, parkerar vid dagis och så går vi därifrån... Nåja vi får väl se...

Nu lutar det åt sängen! godnatt!

Inga kommentarer: