onsdag 25 februari 2009

Äntligen hemma!

Vi har haft superkul idag, men det va en seg och tråkig resa hem... Hade ingen bra musik och på radion pratar de bara om "förlovningen", så man blev ganska trött. Vi har iaf lekt och busat mest hela tiden, eller ja, mest Theo och William, jag säger bara tur man inte har tvillingpojkar! Vi va inne på maxi och skulle kolla bokrean, och dessa två ville ju absolut inte sitta i vagnen, så de sprang och rev typ halva stället! Promenaden till maxi va som hämtat från helvetet, trodde att foglossningen skulle släppa efter man gått några minuter som det gjorde förra veckan vi gick långt, men det blev bara värre och värre hela tiden...
Men sen tog vi en välbehövlig fika på andra våningen, skönt så länge de sitter stilla, men Theo hade lite myror i brallan och sprang ett varv, sen berättade han klart och tydligt för alla besökare att han hade bajsat!
Sen gick vi lite på lindex och i leksaksaffären sen gick vi hem till Ellen och William igen, och då va det matdags igen, då åt vi kycklingsallad som va riktigt god... Sen lekte Theo en stund sen va det dags för hemfärd...
Skulle bara köra förbi mammas jobb, men hon va nere på stadshuset på möte och det skulle dröja en stund innan hon va tillbaka... Kan säga att det inte va poppis att åka till mormors jobb utan att få träffa mormor! Han blev vild och galen när jag skulle få in honom i bilen igen.
Nu har jag skickat iväg Andreas till affären, blev så sjukt sugen på glass! Sen blir det soffan för hela slanten! Har ooont, och lite motion har jag faktiskt fått!


Fikapojkarna Theo och William

William!

Moster Emma knasar sig =)

William och Ellen! Så söta!

Gruppkram innan hemfärd!

Och här kommer fettklumpen! Nåja det är ju inte bara fett ;-) Tycker jag är multistor!

Nu ska vi äta glass med chokladsås!

1 kommentar:

Malin sa...

Låter som att ni har haft en härlig dag! Men var rädd om dig! Foglossningen kan bli ett rent helvete. Du kan ju alltid få komma hit och hämta rullstolen och kryckorna så slipper jag köra med det till hjälpmedelscentralen ;o)
Självklart avrådde Agneta att vi skulle gå på typ kyrkis och öppna förskolan de första månaderna... Hon tyckte vi kunde gå på babycafé på tisdagar. Men jag vet verkligen inte... Hur länge var du hemma med Theo innan du började åka runt?
KramKram!