lördag 7 februari 2009

En dag på landet =)

Idag har det vart fullt ös! Theo o jag har varit i Eringsboda. Vi kom dit lite i elva kanske, då hämtade vi mormor och körde till gammelmoster Ingrid eller Ingin som hon också kallas... Theo va lite blyg faktiskt för ovanlighetens skull. Men det släppte efter en stund. Sen körde vi tillbaka till Makrilla och efter npgra minuter kom Marie, Hugo och Leo... Sen va det fullt ös! Theo tycker det är så kul med lite kompisar, han ser verkligen upp till dem och vill göra allt som de gör, han pratade om LugoLeo hela tiden tills de kom. Vi fikade en massa och åt kladdkaka med "gädde" som Theo och jag "vipsat"... supergott! Kan även tillägga att Theo numera når upp till "vattenmaskinen" som sitter på kylskåpet... Och låset strejkade idag så det blev lite blött ibland... Men han hade så roligt hela dagen! Kan ju säga att det tog nog inte en minut för honom att somna i bilen sen när vi körde hem.

Ja ikväll är dt dags för melodifestivalen igen... Så nu vet man vad som händer lördagkvällar i en himla massa kvällar framöver...
Jag vet inte riktigt hur det går till i år, men jag antar att två går till finalen som vanligt och två till går till nån andra chans grej? Jag tror iaf på Shirley Clamp och Scotts till final och Alcazar och Marie Serneholt till andra chansen... kan bli nån annan än Marie, typ nån som är nykomling... Men vi får se vad som händer. Jag kan tillägga att jag inte är så värst intresserad, men vissa andra är ju ...
Usch nu känner jag mej lite åksjuk av att sitta vid datorn så jag får nog slå igen nu!
Johanna

Inga kommentarer: