torsdag 26 februari 2009

Bokrean!


Ja detta fyndade jag igår på bokrean, hittade iaf lite trots att det kanske inte va så lugnt och skönt att gå runt där ;)
De två första Gossip girl böckerna och "Sanningen om diamanter" av Nicole Richie. Ska bara se till att jag får tid att läsa med, jag tycker aldrig jag har ro att sitta och läsa så länge...
Ja nu börjar det dra ihop sig, börjar jobba om en stund... Dagen blev väl inte riktigt som jag skrev innan, Theo vägrade ju sova givetvis, han är inte så glad för det längre. Så vi lagade kotletter och potatis och sås istället, sen åt vi typ vid halv två, runt två tiden så hämtade vi Theos täcke kudde och nalle och la oss i soffan och satte igång pippi långstrump, låg och gosade en stund sen somnade vi båda två. Men jag vaknade efter en liten stund av att han låg och hostade mej i ansiktet, mindre mysigt kanske :-p men han sov vidare en stund så han har väl sovit en halvtimme- 40 minuter. Nu ligger han och gosar och kollar på pippi :-)
Så jag ska passa på att gör mej iordning lite... ser ut som en fågelskrämma i huvudet idag =s

Inga kommentarer: