onsdag 25 februari 2009

Vecka 27 nu!

Kunde inte somna om efter jag vaknat imorse vid typ 20 över 5! Theo vaknade vid 7 tiden, sen kom han in och gosade och så pratade vi om vad vi skulle göra idag. Det är nog det underbaraste som finns, så mysigt att ligga och lyssna på när han pratar, för det kan han när han väl sätter igång vill jag lova!

Låg och funderade på vilken vecka jag går in i... det är ju verkligen 27, trodde det va 26... Känns som man närmar sig 30 nu... Bara ett par veckor kvar tills man räknas som höggravid, jisses!

Nu tror jag att jag lyckats kissa på rätt sätt, ska bara klä på Theo och fixa till hårret lite till sen kör vi, först till mhv, sen affären och sen tanka, tar en liten srund när man ska runt.

Fick hem en jättesnygg kjol med posten igår, Mamalicious, ska visa vid ett tillfälle... Nä nu måste vi börja röra på oss, mkt som ska hinnas med!

Inga kommentarer: