måndag 16 februari 2009

Jag gjorde det!

Underbart att va ledig idag! Tycker jag har förtjänat det ;-P
Anna messade imorse och frågade om vi ville följa med och fika, hmmm tänkte jag, ingen bil+foglossning=?
Men provar man inte så vet man inte, så vi stoppade ner pojkarna i vagnarna och traskade i det fiina vädret! Helt underbart, bara man klär på sig! Jag fick ju rejält ont när vi närmade oss, men när man har sällskap så underlättar det, då är det lättare att ignorera smärtan! Roligt att man har nån som bor åt samma håll som oss nu, annars är det alltid så att man får dela på sig direkt när man lämnar fiket för alla ska åt olika håll, men nu har vi ju Anna och Noah här!
Får se ikväll om det är värt det bara, det brukar kännas ganska mkt mer på kvällen.

Idag och igår har jag fått sånt himla sug efter ostkaka! Det va så längesen jag åt det! Ska nog köpa en liten förpackning sen. Ska till jobbet och prata lite med Malin senare, vi ska planera Ullared nu! Man pratar med så många om att man ska ta och åka tillsammans, men sen skjuts det alltid upp. Malin och jag lyckades ju komma iväg i höstas, och jag ska nog lyckas få barnvakt om jag säger till mamma i god tid så hon kan ta ledigt!

Och ja, bilen ja, tror ni den va klar idag? Nä precis, men imorgon trodde de... Don't hold your breath! Hatar när det lovar och lovar att saker och ting ska va klart och det aldrig hålls... suck. Tur vi har två bilar så det går att lösa iaf...

Nu ska Theo och jag strax ta och laga lite lasange, är väldigt hungrig nu, ja jag vet, jag är alltid hungrig, blir aldrig mätt *gah*
Pusshej
Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

STACKARS DEJ! DUMMA FOGLOSSNING!:-(
Saknar er redan!:-( Tomt som sagt!:-(
Men hoppas vi kan fika på helgerna i alla fall.
Dumt att aldrig bilen blir klar.:-(
Tiden gick väldigt fort idag på jobbet...
Puss&Kram!
Pusshej!