onsdag 18 februari 2009

We did it again!

Min Goding!
Nu har Theo och jag varit ute och gått i nästan en timme, eller 50 minuter iallafall, kollade inte på klockan förrän vi kommit en bit... Det gjorde ju mer eller mindre svinont de första tio minuterna, men sen släppte det och kändes nästan ingenting! Sjukt härligt, jag njöt av varje sekund.
Sen ringde Malin när vi kommit typ halvvägs, hon sa att jag nog inte hade så bra kondition för jag flåsade så mkt när jag pratade :-p Inte konstigt snart är det ett år sen jag va på gymmet sist. Va så himla duktig när jag va mammaledig, ska börja direkt igen sen så fort jag får! Längtar så fruktansvärt!
Just det ja bilden ovan är från efter vi kommit in, då blev det glass med chokladsås, jag vet helt onödigt när man väl kommit ut och varit duktig och promenerat...
O well, nu är det två timmar kvar tills det är dags för kvällsmat för grabben, tror att även jag kommer slockna efter det. Imorrn blir det upp tidigt och jobba. Behöver all sömn jag kan få! Dessutom hör jag nån som är på väg att börja diska i köket!
Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Så duktig du är tjejen!:-) Skönt att det inte gjorde så ont sen.:-)
Saknar!
Puss och Kram!
Pusshej!