söndag 15 februari 2009

Grattis Emma!

Grattis på födelsedagen min älskade syster!
20 år idag!
Hon fick lite hjälp med paketöppning ;-)
Theos idol, min minsta kusin Robin

Theo ville ju inte sitta i barnstol vid "vuxenbordet", han va så duktig och satt så snällt hos Robin och Kevin och åt. Robin va jätteduktig och såg till så han skötte sig! Fast då och då knep han lite från Robins tallrik..

Vet inte riktigt vad samtalsämnet va här, men det lär ju inte vart så intressant... De ser ju inte för roade ut. Från vänster, morbror Ola, bror Dea och Andreas.

Theo bodde i chips skålarna hela kvällen, är det fest så är det =)
Ja lite seg va jag när jag slutat jobba igår och vi gav oss iväg till Eringsboda för 20+20 årskalas, Emma och David firades av släkten, mammas sida. Mkt trevligt, men det va fullt ös så man blev hyffsat trött. Theo sprang efter Robin och Kevin hela tiden och de va inte så tysta!
Melodifestivalen gjorde ju att folket delades lite, Andreas försvann upp på övervånngen i en och en halv timme, tur man har en snäll mamma som hjälpte till och springa efter Theo lite när han hade bus för sig. Man känner av foglossningen skrämmande mycket nu. Fan va trött man blir, jag vill såå gärna ut och gå med Theo när det är sånt här fint väder! Men jag kan inte, jag fick svinont av att springa runt på jobbet bara, skulle gå från kassan till toaletten (en vanlig runda för min del) fick stanna halvvägs och pausa...
Men imorrn är jag ledig, ska se om vi hittar nåt utflyktsmål som inte är för långt bort så vi kommer ut iaf! *det är nu ni ska tänka stackars stackars Johanna* Jag vet att det finns de som har det mkt värre, men jag känner att det är så långt kvar och det känns inte som att det kommer bli lindrigare...
På lördag ska vi kanske åka till Tingsryd och bada Anja sa att de kanske skulle dit och frågade om vi ville följa med, Andreas jobbar ju hela helgen, så det skulle ju va kul. Om mamma eller Emma följer med så jag slipper ha Theo själv bara...

Det ska bli så skönt att va ledig imorrn! Kommer kännas konstigt nu bara när inte Anna är ledig mer, hon jobbar ju sin första dag efter mammaledigheten imorrn! KOmmer kännas tomt, men vi får fika på helgerna istället!
Nu ska jag kolla lite på blocket är på jakt efter en sak...
Pusshej!
Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS EMMA säger vi här med!:-)