söndag 22 februari 2009

Nu kanske...

Nu börjar det likna nåt, man kan iaf läsa hela texten, det är ju en lite fördel. Det är ju en jäkla djungel det här om man ska ändra nåt på bloggen... Tänkte jag skulle få in lite mer foton med, men jag orkar inte sitta med det nu faktiskt...

Idag hade vi på planeringen att gå en långpromenad på förmiddan, Theo och jag, Andreas jobbar ju idag med. Men det va ju inte vidare bra väder till det. Och nu är det bara skit, slask..Har nog fått lite motion iallafall! Vi började städa vid nio när Andreas gick och har hållt på typ hela dagen, lite sovpaus och lite glasspaus bara ;-) Tvättmaskinen går på högvarv, det är så mkt roligare att tvätta nu när man har det så fint i tvättstugan! Vill gärna lägga ut lite bilder på den men jag vill visa för mamma "live" först så hon inte snokar här inne ;-)
Just nu pausar vi igen, jobbar på att få igång elden och kollar på pippi på rymmen. Förhoppningsvis så kommer Emma senare idag, men man vet aldrig när. Har väl lite till som ska göras, känner inte för att dammsuga, men annars känns det som att det kunde kvitta att man städat alls.

Imorgon ska vi till mhv för andra besöket! Ska bli såå roligt, efter det blir det ju lite tätare besök (självklart annars hinner ungen komma ut innan det är dags nästa gång). Börjar bli lite orolig nu, har svullnat ordentligt om fingrar och fötter, det gjorde jag förra gången med, under de SISTA veckorna och då va det riktigt jäkla varm sommar! Jisses jag har ju 15 veckor kvar, kan ju inte börja redan nu, då vet jag inte hur jag ser ut i slutet! Vet inte vad hon kommer säga om vikten, men det kan inte va så mkt positvt... suck... Nåja, måste försöka att inte tänka på det mer nu. Inte så lätt när det känns som att alla runt omkring är besatta av att gå ner i vikt...

Nu ska jag ta och slänga in en tvätt till och hoppas att det andra har torkat till innan det blir färdigt =)

Pusshej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Typiskt att ni kommer på onsdag för då jobbar jag men bara till tre, så jag är nog hemma vid 15:30 tiden om ni är kvar då.
Kram