fredag 20 februari 2009

Bolibompa-dags!

Japp nu börjar det igen... fredagsbolibompa är det bästa, gillar Nina fast att hon kan va lite knasig ibland. Och hotell kantarell kan jag med sitta och kolla på, hehe, Theo älskar det :-D

Idag när jag kom till dagis så va min lilla prins halvt blåslagen i ansiktet, han har ett långt rivsår på hela kinden och ett lite mindre men djupare på överläppen och sen lite röda märken och blåmärken här och var. Då va det så att han hade gått i pulkabacken och han va inte så snabb så en annan pojke åkte rätt på honom. De sa att han va ledsen länge efter det och att han bara skulle va hos Lena... Min stackars plutt, han brukar tåla ganska mkt men detta kan inte varit skönt.

Jag har varit ganska duktig denna veckan också med godisätandet. Lite mkt fika kanske det blivit men man får väl ta en sak i taget. Sen idag så kom Mona in med en gigantisk chokladkartong (sån där fin belgisk choklad) i fikarummet... Så jag va ju tvungen att provsmaka iallafall :-)
Imorrn ska vi nog göra lite semlor hos mamma. Vi har pratat om att grilla lite korv och åka lite pulka, ska bli roligt att komma ut lite och komma lite hemifrån!
Ikväll blir det mys med familjen, pizza och morötter med dip, blir nog kolla på lite desperate också, får väl kolla på finalen på på spåret också, det är kul ibland, lite kan man ju iallafalla =)

Nä nu ska jag surfa vidare ett par minuter sen blir det läggdags för datorn!
Pusshej!
Johanna

Inga kommentarer: