onsdag 11 februari 2009

Fy bubblan!

Får verkligen sota för att jag ville va duktig och skotta snö innan. Spänner och sträcker i hela magen, dock lite lugnare nu... Misstänker att det är nån form av sammandragningar.

Andreas ringde innan och sa att han pratat med Rudvihuset, de sa när vi pratade med dem sist att den skulle va klar idag, onsdag. Men nu sa de att de skickat den på lackering IDAG, klar tidigast fredag om vi har tur... Skitirriterande...Man blir bortskämd med att ha två bilar jag vet... Men det är ju inte direkt väder för att cykla till dagis och jobb, och gå klarar jag inte...Så synd är det om mej. Vi ska nog köra ner idag iaf och byta mina byxor och kolla lite bebissaker, det hinner vi ju i vilket fall som helst inte på fredag. Får kolla hur vägarna är innan bara.

Tog tyvärr inga kort innan när vi va ute, ville inte dra med mej kameran, hade inga bra fickor till det. Vi försökte bygga snögubbe, men den bara ramlade sönder. Men en snölykta fick vi ihop... Och Theo passade på att klippa gräset med (med sin leksaksgräsklippare), han tyckte väl de behövdes!

Hehe, kollade på filmer vi har på hårddisken på dvd:n, det va lite från Theos dop och lite från sommaren 07 och lite blandat... Shit va hemskt det är att se, så sjuuukt tjock! Haha, okej att man är lite mullig på dopet tre månader efter födseln, men sen, tur att jag fick bort några kilon innan jag går upp igen :-P
Har typ kommit upp i samma vikt som inskrivningsvikten med Theo nu, 15veckor senare, men det går fortare att gå upp nu. Har satt godisförbud i veckorna nu, bara mörk choklad, nåt måste man ju ha!

Nä nu ska vi gussa soffan!
Pusshej!
Johanna

2 kommentarer:

Malin sa...

Jahapp, då har man hittat dig här ute med. Många bloggar blir det ;o)
Fy tusan vad söt Theo är när han sjunger "ja må han leva"!
KramKram!

Malin sa...

Nä, men det är min vanliga otur :D Men man kan inte få allt, eller hur?