tisdag 24 februari 2009

Godmorgon!

Vår muffins som vi bakade igår, de blev lite bleka, men ack så goda ;-) Gjorde hälften med hallon/blåbär och andra hälften med After Eight choklad! De med choklad blev lite kletiga, men väldigt goda de med.

Snart ka vi till kyrkis, ska strax väcka Emma, Theo är expert på det ;-) Sen blir det dagis för Theo och jobb för mej lite senare, känns som att jag haft värsta semestern nu när jag varit ledig i tre dagar. Jobbar idag, sen är jag ju ledig imorrn med, så det känns inte helt jobbigt!

Nu har vi bestämt oss, vi åker till Ronneby imorgon! Men vi kommer sova ut på morgonen så mycket vi kan innan, och så ska vi ju lämna u-prov på mhv innan med. Men sen kör vi! Hoppas det är sånt här väder imorgon som det är just nu, soligtoch fint!

Nä nu kallar sminket, fånigt va, att jag måste sminka mej för att gå till kyrkis! Hehe :-p

2 kommentarer:

Malin sa...

Usch, vilka goda muffins du ser ut att ha snott ihop... Elakt att visa sånt på bloggen! ;) Vill ha!
Tja, tidningsbilden blev väl så bra den kunde. Stackars Maximilian som annars alltid smilar upp sig så fint var helt förskräckt och bara satt och gapade när den hysteriska människan skulle ta bilderna... Och Melker sov så gott... Och varken Magnus eller jag är särskilt fotogeniska av oss... Men vi fastnade iaf!
Jättesynd att vi inte kunde vara med på fikaträffen. Tyckte det skulle vara hur kul som helst att ha fikaträff hemma hos någon också.
Varit ute och gått med vagnen idag, vilket UNDERBART väder!
Ha det toppen! *Kram*

Malin sa...

Ja, jag vet, det är ju skamligt att inte äta semla på självaste fettisdagen... Men så mycket semlor som jag ätit innan i år så har jag nog tagit igen det med råge :(
Jag funderar stark på att dyka upp på kyrkis på fredag. Det är svårt att avgöra när man kan utsätta lillen för andra snoriga barn samtidigt som Maximilian blir tokig om han inte får komma ut och träffa andra busungar (och jag får komma ut och träffa andra mammor...) Ska höra med Den Heliga Agneta på BVC i morgon vad hon säger. Som om man skulle bli klokare för det...
KramKram!