måndag 2 februari 2009

Slappdag efter en tung helg!

Ja idag har vi inte gjort alldeles för mkt! Steg upp vid halv 8 och lämnade Theo på dagis vid 8.30, han va dock lite trött så han ville inte släppa mamma idag, vi fick bända loss honom typ. Han börjar bli lite väl kräsen, han vill bara att Åsa tar honom när jag lämnar honom... men hon va inte där idag. Usch va hemskt det är när man går utanför fönstret o han ska vinka o så ser man att han bara gråter o skriker efter mamma... Tur det går över så snabbt!

Idag va meningen attt vi skulle fikat på Emmagården, men Anna hade tydligen andra planer nu och Sebastian va sjuk, så Jessica va hemma med honom... Men det gjorde inte så mkt, då kunde jag va hemma och äta frukost i lugn och ro och städa undan lite... alla grejer från tvättstugan ligger i köket och vardagsrummet... fint! Men nu är det snart klart, det är färdigmålat och garderoben är på plats, men nu får det stå still till onsdag, då ska vi in till Ikea, hyllplan, gardiner, fönsterlampa osv. va det ja! Och denna gången åker jag inte därifrån utan allt jag ska ha! En stol till Theo med, han vägrar hokus pokusen, ska bara sitta på en stor stol och då sitter han inte still eftersom han inte riktigt når, så nu kan vi snart hiva upp den hokusen på vinden i några månader iaf.
Om en stund kommer Anna o Noah på fika =) Ska bli trevligt, det va längesen nu. Jag har tyvärr ställt in ett par gånger nu, det har alltid kommit upp nåt! Men idag kommer de. Och jag har köpt present till Noah och frallor och semlor till fika.

Idag är det den 2:a februari, det betyder att det är exakt 4 månader till beräknad födelse =) Känns ganska mkt, den senaste månaden har varit så seg tycker jag.

Japp en sak till!

Stort grattis på födelsedagen Anna! Hoppas du har en bra dag =)

Pusshej!

Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA GRATTIS!:-) Kul med Kyrkis idag igen.:-) TUSEN TACK för fina presenter!:-) Du är så SNÄLL! Ses imån kvart i tio!;-)
Puss&Kram!
Puss Hej!