fredag 27 februari 2009

Seeego...

Orkar inte gå och lägga mej! Ska nog gå och tvätta av mej sminket iaf och lägga mej i soffan en stund. Theo vaknar till ibland, han har nog lite mardrömmar verkar det som. Men det räcker mad att gå in och ge honom nappen sen somnar han igen...

De va tydligen halvvägs genom konserten nu.. så det tar nog några timmar till. Sen imorrn bitti ska han jobba typ fram tills de ska på kalas, jag ska ju inte med eftersom jag jobbar, tror inte det är nån som blir jätteledsen över det...

Jag ska iaf jobba med Malin imorrn, ska bli roligt, Matilda skulle va ledig så Malin tog hennes pass, så kul, vi skvallrar alltid så mkt! Hehe, Malin och jag vet varandras mörkaste hemligheter moahaha. Hon har tagit över min stalker... Har berättat för några att jag haft en galning efter mej när jag jobbat, han började i somras och säga att jag va vacker och skrev dikter och stod och rabblade grejer på sitt språk. Jag har svårt för att va otrevlig mot folk jag inte känner så jag vågade inte riktigt snäsa av honom. Jag sa dock lite snällt att jag inte va intresserad, på alla språk jag kan .. Men då sa han att han bara ville va min vän. Men han fortsatte att va allmänt obehaglig och frågade när jag slutade och sånt så han kunde vänta på mej för han ville prata med mej. Men jag ljög och sa att jag slutade en timme senare sen sprang jag ut bakvägen :-p
Innan jul sa han att han skulle resa till sitt land på semester och att han skulle köpa presenter till mej...Det va skönt att slippa honom i nån vecka, sen kom han tillbaka igen, med sin jädrans present! Jag vägrade ta emot den, han stod och tjatade hur länge som helst men jag sa att han får hitta en annan vän! Men han sa att han kommer tillbaka senare. Jag jobbade kvällen. Han kom inte då fick jag lite onda aningar, frågade Matilda om hon kunde köra mej till baksidan när vi stängde (jag parkerade där och hon på framsidan). Men sen va det så lugnt så jag sa att äh, jag går, det är nog ingen fara, sen (klockan nästan halv elva på kvällen) hörde jag att han ropade och kom typ springande med sitt jäkla paket, men jag fortsatte gå och sa att jag INTE ville ha det, kan säga att man blev lite skraj då faktiskt... Han tjatade och tjatade att han inte han några vänner här i Sverige och bla bla bla... Men jag sa att jag inte har tid och att jag inte ville ha paketet (typ hundra gånger). Till slut tog han faktiskt det, och gick iväg efter han följt efter bort till bilen... Efter det har han frågat om paketet en gång, sen har jag knappt sett honom.
MEN nu är han på Malin och ska " ta henne härifrån, till sitt land" så hon slipper jobba och slita. Han ska ha med henne ut och bowla och hitta på saker, tycker så synd om henne, har sagt till henne att hon måste va hård så han fattar. För är det nån som är nojjig över våldtäktsmän och rånare så är det Malin, hon brukar be vakterna följa henne till bilen, och innan hon kör så måste hon kolla igenom hela bilen så att ingen ligger i baksätet eller bagaget... Haha, man kan aldrig va nog försiktig :-p

Nä nu blev det en hel roman det här... det va inte meningen tappade tråden lite, eller ja det fanns väl ingen tråd från början kanske :-) Bara tidsfördriv... NU ska jag sluta och försöka sova lite!

2 kommentarer:

Ellen sa...

Johanna!!! detta har du inte berättat något om, vad läskigt!!!!!
Va rädd om dig...

Kram Ellen

Malin sa...

Fy fasen vad obehagligt! Jag skulle typ dö... En stalker som förföljer ICA-tjejerna... Är det uniformen kanske? ;)