fredag 27 februari 2009

Fredagkväll... i min ensamhet!

Ja nu ligger jag i soffan helt ensam och hinkar i mej vatten, har ätit en lösgodis så jag är helt illamående... Vi har varit i Karlskrona och handlat som planerat.. Innan vi körde stannade vi till och tankade, då tjatade de på Andreas att han skulle med på konsert i Växjö ikväll... Han sa att han skulle höra av sig, och jag sa att det va lugnt så han skickade ett sms typ direkt att han skulle med... Kände att det kunde va skönt att va ensam ikväll efter Theo somnat, men allt har varit så kaos idag så jag hade inte haft något emot sällskap. Theo är verkligen inne i trots nu, det GÅR INTE ha med honom och handla längre. Han vägrar sitta i vagnen, han springer runt och kastar saker och skriker, och jag orkar ju verkligen inte lyfta och bära honom alltför mkt, men han har varit så mammig mellan trotsvarven så Andreas har inte fått ta honom... Det gör ju att jag blir sur och grinig när jag har ont och då har det gått ut över Andreas och då blir han sur på mej så då går vi och är ovänner och får inte hälften köpt av det vi tänkt... Sen blev det ju så stressigt eftersom vi hade tid att passa, så vi fick typ slänga i oss maten, på kina, och Theo skulle prompt sitta under bordet hela tiden, sen när vi väl va klara så säger hon ska jag ta in deserten nu? Det ingår ju glass och banan, och om ni känner mej så vet ni att jag inte tackar nej till det... Så det blev ännu stressigare med det... Så lite slut är man nu med andra ord.

Har suttit och kollat på kanal5.se på "den rätta för Rosing" tänkte att det kunde va kul att se vad det va för nåt, missade det i veckan, tror jag jobbade? Men jisses vad pinsamt, jag satt med täcket framför ansiktet och skämdes för allas skull mest hela tiden! Linda är en speciell tjej, försöker verkligen tänka att hon kanske är kul att kolla på, men hon är ju verkligen inte det, varför är hon känd egentligen? Man kan ju inte ärligt säga att hon är vacker, hon kanske va snygg innan, men nu..? Hon påminner så mkt om den där kvinnan som opererat sig så hon ser ut som en katt/lejon i ansiktet...

Nä nu ska jag göra lite te, köpte en ny choklad idag, Lindt chili, har inte provat den innan, och jag tror inte jag pallar det nu heller... Kollar lite på let´s dance också, men vilket tjat om Laila och Niklas, stackars henne, de plågar ju henne, har inte sett vad det sagt till honom... Lite omaka kanske, tänker att hon ska va med nån riktig tuff kille, men de är ju fina båda två så det blir nog bra =)
Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: