söndag 5 juli 2009

Aaah som en ny människa!!!

Nu är jag en bättre människa. Mamma kom vid halv ett typ och åkte vid halv fyra.Direkt när hon kom så tog jag och Milo tillfället i akt och gick ut på vår lilla promenad! Blev en liten runda iallafall, så skönt! Och Theo va ju i ett lyckorus och bara for runt här hela tiden hon va här! Sen när vi kom tillbaka så tyckte mamma att jag skulle vila medan Milo ändå sov... Så det blev en liten paus på soffan med, även fast jag inte sov så va det skönt att bara ta det lugnt!
Tack Mamma!!

Milo har kommit in i en bra rytm nu, han äter var fjärde timme och är vaken mycket mer. Vilket jag tycker är supermysigt för han är en sån snäll bäbis! Visst han kan skrika till han med, men det är ju oftast när han är hungrig eller för varm! Han sover givetvis också, nån timme åt gången, just nu är det perfekt faktiskt! Haha, det märks när jag fått vila lite, då är jag lite mer positiv ;-)

Nu har jag lovat min stora gosse att åka till runes och hälsa på pappa och köpa glass! Tjingeling!

Inga kommentarer: