söndag 26 juli 2009

Duktig flicka =)

Ja idag har jag verkligen inte legat på latsidan! Jag har städat hela huset. Gardinerna är omsydda! Har städat alla rum, dammat alla hyllor, dammsugit golvet, rengjort toaletterna... Ja det mesta =) Känner mej riktigt stolt!!! Sen när jag va klar, och lagat mat och städat undan i köket så gick vi ut på promenad... Så duktig man varit idag!

Ungarna är nybadade, Theo sover, Andreas är iväg och Milo ligger och halvslumrar i mitt knä, så nu njuter jag en stund. Man vet aldrig när lugnet är slut!

Imorrn bär det av till Eringsboda för grillning med min underbara familj!
Nä jag känner att jag nog inte har nåt vettigt att skriva, så jag lägger ner nu!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Ojoj va duktig du varit... Är Milo så snäll så att du får hinna med så mycket...