fredag 24 juli 2009

Några minuter över...

Ja nu har jag lite paus... Har haft en tung förmiddag med fika och lek ;-) Mötte upp Anna o Alma och Jessica, Sebastian o Alexander på fiket, fikade en stund sen blev vi rastlösa så vi drog oss bort till lekparken =) Sebastian frågade efter Theo så jag ringde hem och bad Andreas köra dit Theo! Direkt när han hoppade hur bilen sprang han helt överlycklig mot oss och skrek - Heeeeej Bastian!!!! Så glad va han! Det är ju lättare i lekparken nu när de verkligen förstår att man inte får gå FÖR när vattnet så man behöver ju inte springa hela tiden! Jätteroligt hade vi! Det va såå längesen vi fikade (förutom när Anna och jag fikade i förrgår då) Annars har det inte blivit på hela sommaren! Förståligt eftersom vi alla haft o göra!

Sen har vi mest "nyttiga" saker kvar på "att göra listan"!
  • Kom på att jag måste sy färdigt Theos gardiner, eller rättare sagt sy om dom. Har ju fortfarande Nettans maskin här (förlåt Nettan!!) Så jag ska sy färdigt de och köra bort maskinen när de är hemma!
  • Tvätta- som alltid står på schemat, har alltid massa tvätt förstår inte hur det kommer sig!
  • En promenad måste vi hinna med!
  • Laga/äta mat =)
  • Hoppas på att vi ska hämta Emma i Eringsboda!
  • Städa- också ett evighetsjobb... suck!
  • Gräset klipps just nu

Nä nu blir det lite matlagning tror jag! Pusshej!

Inga kommentarer: