torsdag 30 juli 2009

Känner mej lite trött faktiskt...

Jag vill inte riktigt gå o lägga mej än... Känner att jag måste ta vara på min egentid, hade såå mycket som jag skulle göra... Som vanligt ja. Men jag råkade fastna vid datorn...snokat runt lite överallt, hittar en del kul och en del skit... så är det här i välden, tur vi inte alla är lika!

Vi gick ju som sagt till barnens farfar innan för att lämna lite post som vi hämtat när de va iväg... Och så såg vi att polisen stod på vägen lite längre bort, nyfikna som vi är så va vi tvugna att gå förbi sen på vägen tillbaka... Usch vad man tycker synd om dem som åker dit.. Eller ja inte de som kör skitsnabbt kanske, men det va en tysk som hade kört bara liite för snabbt, iväg med familjen på semester liksom... Nåja man får väl skylla sig själv. Jag fick ju göra det när jag fick böta för fortkörning för typ hundra år sen... Hur stor är sannolikheten att de står mellan Rävemåla o Eringsboda liksom :-P

Nä nu ska jag ta min skokartong med SATC boxarna och lägga mej i sängen bredvid min minstaste pojk och så får vi se om man kan somna så småningom... Jisses det skorrar seriöst i spisen... Bara ett par nätter till :-P

Inga kommentarer: