torsdag 2 juli 2009

Orkar inte med detta nu!!

Ja Theo fick iaf sova natten, jag sov sådär, har lyckats få en riktig förkylning i näsan... kul! Allt på en gång. Theo vaknade samtidigt som Andreas lite innan 6, han fick då lite vatten sen kom han in till mej och Milo (vi sov ju i Milos rum) och så la han sig hos mej och va jättegosig. Så frågade jag om han mådde bättre nu... till svar fick jag en härlig spya över mej... det va ju bara vatten men ändå, inget vidare sätt att vakna på kan jag säga...

Sen kräkte han en gång till i soffan ungefär för en timme sen... Efter det har han varit ledsen och velat äta och dricka, men man vågar ju inte ge honom för mycket. Men han har druckit vatten och fått en glass nu för typ en timme sen... Nu sover han på soffan så jag hoppas han får behålla detta nu... Min lilla älskling... Han tycker det är så otäckt att kräkas så man ser paniken i ögonen, och så säger han; mamma jag vill inte kräkas mer nu... Då börjar ju jag med gråta, man är ju så hjälplös!

Men nu ska jagse om jag kan sova några minuter för jag lyckades faktiskt få Milo att somna i vagnen! Hoppas Andreas kan komma hem lite tidigare. Men tydligen har de mkt på jobbet nu så nästan alla har fått beordrad övertid... Men va fan, tycker det är en ganska bra anledning... speciellt om Theo fortsätter spy, eller om jag börjar!

Njut av solen och den härliga luften (äntligen!) ni som kan!

Inga kommentarer: