lördag 4 juli 2009

"Massus" för hela slanten!

Min Theo =)
Min Milo =)
(Nej jag böjer inte ögonfransarna på mina pojkar ;-))

Japp nu har vi lämnat pippi långstrump för ett tag verkar det som, just nu kör vi på "Massus", och ja det betyder Rasmus om det va nån som inte förstod det. Och nu rullar den igen efter åskvädret... Visst det va skönt första dagen det åskade, men så stort fan är jag inte så jag vill ha det varje dag! Theo va ute en sväng på altanen när den värsta blixten och åskan kom, shit va rädd han blev, sån panik och han grät länge efter...

Jag tänkte gå ut en sväng när Andreas kommer men jag tror inte jag är så sugen på det om det ska va sånt här väder! Får ta en lång runda imorrn istället när mamma kommer, om hon nu gör det men det hoppas jag! Inget spår av magsjukan här iaf så det borde ju va lugnt till imorrn.

Jag tänkte jag skulle surfa iväg och betälla nån bok... Nu har jag ju sänglampa så nu kan jag läsa lite =)

Inatt va ingen höjdarnatt fatiskt... Milo sov bort typ hela dagen igår så det va väl dömt. Han sov bara 4 timmar första stöten innan han blev hungrig, sen va det tp 3,5 timmar till innan nästa, och då sov han inte alla de timmarna utan låg och roade sig med att gnälla lite och spotta ut nappen lite då och då, mest för att det är skoj verkade det som :-P Visst man kan ju ha det värre, men jag tycker det är så jobbigt att behöva piggna till på natten... Kan han inte sova hela natten nu ?? Men natten till igår sov han 6 timmar första stöten så man har ju bra nätter med, finns ju vissa som aldrig får sova, så man ska väl inte klaga för mkt...

Måste ju sägaatt jag är skitduktig med just nu, Theo sitter med sitt lördagsgodis i högsta hugg och jag har en påse med lösgodis och en påse kinapuffar liggande i skåpet, men nu är det slut med det har jag bestämt! Godis är som sagt inte min stora last, utan det är glass... Och det tänker jag inte va utan i sommar, så det så =)
Sånt här väder är det hos oss idag... idag också.... och igår och i förrgår.... suck!

Nu blir det mys i soffan! Pusshej!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

hmm klaga inte... jag har typ sovit kanske 2 timmar i stöten, skulle bli Jätte glad om jag fick sova 4 timmar... Kram