torsdag 9 juli 2009

Så jäklans snyggt!

Ja nu är vi klara med Theos rum... Blev lite mer förnyanden än vi tänkt... Vi slängde ut ett par möbler och in med lite nytt, och golvet blev så bra! Verkligen skillnad från den gamla sunkiga plastmattan som låg där.
O så fick vi ännu ett infall och åkte till Ikea idag med... lite onödigt kanske men det blir så ibland =) Iorrn blir det nya tag med Milos rum, det har stått lite still eftersom alla Theos grejer hamnade där under golvläggandet. Men imorrn kanske vi hinner få nåt gjort iallafall. Ska till bvc först klockan 9 sen kommer Malin med barn och hälsar på en runda, sen kommer entuellt Anna och Noah också en sväng... Trevligt med lite besök =) Tänkte börja med lite nyttigare fikor, det blir ju lite fel annars! Ja just det ja på kvällen kommer Andreas släktingar uppifrån med... det hade jag nästan glömt!

Det har gått åt helvete med mina promenader denna veckan! Har kommit hem så sent eller haft för mycket så jag har inte hunnit... skulle ni se hur det ser ut här så skulle ni förstå. Men men nu tar vi en pizza och sen är det nya tag igen. Måste in till stadium med och inhandla en baddräkt för nu ska det börjas med simning med... Ska bestämma lite med Jessica för vi har sagt att vi ska dra med varandra, kan va bra i början. Sen måste jag ju kolla med jobbet med om jag får gratis gymkort när jag är mammaledig.... Det fick jag ju sist, men nu är det ju nya ägare så vi får hoppas de är lika snälla =) Fast jag kommer skaffa ett ändå, känner att jag behöver det!

Milo min prins sov helt perfekt inatt! 6 timmar sen mat och sen 3 timmar till... Det va den store prinsen som va lite orolig inatt, men vi steg upp vid halv nio tiden allihopa så det va helt okej ändå =)
Nu ska jag ta och läsa min alldeles färska topphälsa, medan jag inväntar pizzan... bra blandning va!

Inga kommentarer: