torsdag 23 juli 2009

Lite tjafs om helt ointressanta saker...

Hej... nu är jag dryg, sitter och försöker fördriva tiden, hittar en del kul läsning faktiskt... =)

Sitter och funderar på om jag skulle ta mej i kragen och ringa och kolla om det finns platser kvar på babysimmet... Har varit väldigt av och på det där, men jag tror att jag vill gå med Milo, känns som man måste göra det så det blir "rättvist", hoppas det är fler härifrån denna gången... Jessica och Therese vet jag, jag hoppas det blir fler... Om det nu finns plats för oss alls!? Det är ju inte hela världen heller...

Har bläddrat och bläddrat i hm katalogen ikväll, men jag vet inte om jag beställer nåt denna gången... Tror jag avvaktar och ser hur det går med viktnedgången... Sen tycker jag att det va ungefär samma sak i hela katalogen faktiskt, brukar älska höstkatalogen, man längtar till hösten och vintern och (faktiskt) kylan, det är liksom mysigt att dra på sig varma kläder och så mörkret givetvis, såå mysigt... Detta gäller ju bara typ några veckor in på hösten sen är man så trött på kylan, mörkret och allt det där och vill istället ha vår igen :-P Fick inte riktigt den känslan denna gången...

Har faktiskt börjat lite smått med en viktblogg, men jag vet ärligt talat inte om jag ska släppa lös den... Den är ju mest för min egen skull liksom. Och det sista man vill är att folk ska sitta och dömma och ha sig när man blottar nåt som egentligen är ganska privat... för mej är det det iallafall... Och ja, folk pratar... (jag vet!) Njae jag får nog suga på den karamellen ett tag till! Jag är ju ändå inte klar med den än...

Nu måste jag sträcka på mej, har en svettig bebis på min mage =)

1 kommentar:

Anna sa...

Å jag som tyckte det var massor med fint i katalogen. Men själv är man ju fet ett tag till så jag kan nog inte beställa nåt. Gud vad jag hatar att vara gravid, egentligen... Det där med vikten o bloggen. Förstår om det är privat för dig, det är ju ett känsligt ämne. Samtidigt kan ju andra få peppning av dig :)