söndag 12 juli 2009

Där fick jag så jag teg!

Nu har det varit gnäll en bra stund från lillebror... tror jag åt för mkt vitlök igår... ingen höjdare för lille bebismagen!
Vi kom ut på en promenad innan iaf, va ute i en och en halv timme... Jätteskönt, men lite varmt till och från när man gick i solen! Två stop blev det, ett i Lindåsaffären (behövde ju lite glass;)) och ett hos Nettan, vi hörde att de va ute när vi gick nedanför så vi vände och gick upp och sa hej i några minuter, annars gick vi hela tiden... Det va på tiden!

På torsdag blir det nog ölands djurpark om vädret är okej, just nu ser det ganska bra ut på väderleksraporten, 22grader och lite molnigt, men moln kan va rätt skönt så det inte blir för varmt! Vi har ju sagt att vi ska dit antingen förra eller nästa vecka, men denna förra blev det ju inget, så vi satsar på denna som kommer. Då sa Nettan att de också skulle dit och tyckte vi kunde ta det på torsdagen så kan vi träffas där... Kanonidé, så det nappade vi på. Sen nämde jag det för Anna och Jessica igår, och då blev de med sugna, så nu blev vi ett helt gäng helt plötsligt! Jätteskoj! Hoppas som sagt att det bli bra väder!

N ska jag nog ta och städa upp här lite innan läggdags! PUSSHEJ!

Inga kommentarer: