onsdag 1 juli 2009

läkarbesök idag =)

Ja vid 9 idag vart vi på läkarbesök på bvc, det gick kanon, han växer på alla håll och kanter =) Allt va bra, han verkar va som han ska ;-) Konstigt nog ;-)
Efter det så tog vi vagnen och gick en runda jag och Milo, men uärk vilken värme, blev typ lite varm :-P Några kilometer lyckades vi iaf med, men med musik hela vägen denna gången! Så mkt roligare!
Sen va det bara iväg och hämta Theo igen, man hinner inte så mkt som man tror! Imorrn blir det nog fika med Jessica och Alexander, trevligt trevligt! Men nu ska jag se om jag lyckas lägga ifrån mej denna varma bebisen en stund! Inte populärt med jag blir ju lite varm :-P

Tänkte lägga in ett par bilder från igår med!

Nu ska vi se om vi får ihop det, från vänster: Fidde, Mia, Cissi, Ulrika, Pelle, Mita och Andreas!


Detta är alltså Andreas kusin och faster från Piteå...



Theo och kusin Ella höll igång hela tiden, minst hela tiden =)

Som sagt nu ska jag lähha ifrån mej en bebis =) Hej hopp!

1 kommentar:

Sara sa...

Ja jag vet faktiskt inte om dom finns där.. Men priset kan nog vara billigare där än nätet.. Tror dom kostade 600 annars väl? sjukt mycket.. ¨kram