fredag 31 juli 2009

Reunion!!!

Äntligen! Trodde de glömt bort oss stackars 83:or. Alla andra har haft sina återträffar på våren... Jag blir bara glad för i våras va jag liite tjockare än nu o hade inte fått dricka nån alkohol alls.. Så för mej passar det mycket bättre så här! Det kommer va på brunnsparkens restaurang o café i Ronneby. Milo kommer bara va drygt 4 månader när det är, men då kan vi ju alla bo i mammas lägenhet den natten så kommer jag ju hem till dem iaf =)

En kul sak till är att kyrkan o prästen är bokade =) Så nu är det dags att börja med inbjudningskorten, har inte riktigt bestämt mej för hur jag ska jag göra. Men det ska bli kul.

Annars har det varit lugnt idag, vi har varit ute o gått o kikat lite. Theo tycker det är skitskoj att gå utanför festivalen... Men jag kan ju säga att det inte finns många snyggingar därute :-P Köpte kuvert till inbjudningskorten med, men jag känner att jag skulle vilja ha nåt mer, det är liksom nåt som fattas! Får fundera lite till...

Inga kommentarer: