fredag 24 juli 2009

Tusen saker...

Ja på kvällen när allt lugnat ner sig lite då ska man göra så mkt som möjligt som man liksom inte hinner på dagen... Tänkte gå igenom hm katalogen en gång till och se om jag beställer lite iallafall ;-) Läsa min tidning jag köpte idag, min bok som just nu är sååå bra, så just nu sitter jag med alla grejer runt mej och har börjat lite på varje... Plus att jag har en vaken Milo liggande hos mej och så kollar jag på film och bloggar också... Ja så är det...

Imorrn är jag själv med barnen hela dagen, vet inte vad vi ska hitta på... Hoppas på bra väder så kan vi iallafall gå till lekparken en stund! Emma skulle kommit ikväll men hon hade väl bättre saker för sig så det blev inget med det. Men men snart ska jag ju va hemma själv med dem på heltid så det är bara att vänja sig lite =) Får ha lite mer "dejter" med kompisar som har barn sen så man inte blir för instängd =) Sen börjar ju kyrkis också, det har jag faktiskt saknat lite. Men ååååh vad glad jag är för att vi köpt vagnen iallafall!

Ja nu ska jag kika på vilken sak jag ska fortsätta med =)

Inga kommentarer: