onsdag 29 juli 2009

En dag i staden =)

Ja nu är vi hemma efter en givande dag i stan! Vi hade jättetrevligt, jag Milo och Malin men vi köpte typ ingenting känns det som.
Keps, skor och en tröja till Milo, Plånbok, kalsonger och en väst till Theo, Mascara och eyeliner till mej. Och så inbjudningskort till dopet, eller ja tomma ark som ska bli inbjudningskort! Fanns tyvärr inga kuvert i samma färg, så jag får ta det i Karlskrona istället, kanske kan köra inom imorgon... Usch va vi är ute och far, tycker det är FÖR mycket nu! Vill gärna va hemma och njuta av bebistiden lite med. Imorrn blir det barnens gård, sen får det va nog!

Har lite att planera och greja med dopet med ju, inbjudningar, bokning, mat och grejer. Tror det blir ungefär som sist. Svårt det där med vart man ska dra gränsen för hur många man ska bjuda. Fast jag tycker nog att det mest är för familjen, sen att man bjuder kompisarna och så på födelsedagskalas och sånt... Det blir så mycket annars. Det blir ju kalas för Theo bara ett par veckor efter med.. Ja vi ska iaf sätta oss ner med det efter grabbarna somnat ikväll!

Nä nu längtar jag snart ihjäl mej efter min stora pojk som hämtas hos sin farmor just nu! Ska ge Millepillebus lite mat medan vi väntar!

Inga kommentarer: