onsdag 22 juli 2009

Ja det gick ju bra...

... eller inte... hann inte med så himla mycket som jag tänkt innan när jag va "halvledig". Vi kom ut på en runda iallafall! Tycker det är skönt att gå när det är lite regn i luften faktiskt, bara det liksom inte sätter igång och åska och så... Milo va lite gnällig så det blev inte riktig en så lång runda som jag va sugen på... Kände mej inte riktigt nöjd när vi kom hem... men men, han kan ju inte ligga och va ledsen och jag kan ju inte bära runt på honom... Han har haft lite knip i magen nu på kvällen, ingen höjdare, men det gick över ganska så snabbt, skönt!

Jag ljög visst innan, han sov inte 8 timmar det va "bara" knappt 7,5 timmar, mn jag är nöjd och hoppas på en lika bra natt! Lika bra att ställa klockan igen, vi ska ju åka till the big city Rävemåla imorrn och hälsa på Malin, ska bli superskoj =) =)

Nu ska jag kolla slutet på lyxfällan sen är det sängen och nåt vänner-avsnitt!

Inga kommentarer: