söndag 5 juli 2009

Vad ska man hitta på idag då??

Ja det är ju inte så kul väder idag, men det känns helt okej. Man kanske orkar göra nåt när det inte är så sjukt varmt!
En god natts sömn har man fått med =) Fem och en halv timme fick jag sova första stöten, sen somnade vi om direkt efter han ätit och sov 3 timmar till =) Sen vaknade Theo vid 7-tiden så då va vi vakna en halvtimme sen sov Milo och jag en timme till! Så jag har fått ganska mkt sömn inatt, men det behöver jag eftersom jag är ensam med barnen hela helgen! Och det är inte så lätt som man kan tro!

Hoppas på att mor min kommer upp en runda idag, vill så gärna komma ut och gå, så då kan ju hon ta en vagn och jag en... På tisdag blir det nog att åka och kika på syskonvagn tror jag... Känns som det inte funkar annars... Får se vad de ligger på för pris nu...

Theo har varit och ändrat inställningarna på datorn så jag blir helt knas!

Imorrn är det ny vecka igen, lite saker inplanerade, vet inte om vi får besök måndag? Vi får se... Tisdag blir det då tandläkaren för min del... hua! Onsdag vet jag inte riktigt. Torsdag ska vi skriva faderskapspapprena, fredag är det bvc och så kommer det fler släktingar till Andreas då... Och även en syssling till barnen, tror att den lilla är född bara några månader inna Milo, om jag fattat det rätt... Har aldrig träfaft dessa innan...
Och så skulle vi nog in till Kalmar en dag med och kolla på pippi-teater med barnens kusiner och faster, vi får se lite hur vädret är. Jag vill till ölands djurpark med, antingen denna veckan eller veckan efter... Men som sagt vi får se hur vädret är, skulle väl va dåligt nu några dagar, typ fram till torsdag hörde jag...

Tänkte ta en runda runt Ronneby med och hälsa på min gamle far... Om han har tid med oss =)

Nu ska jag se vad min stora pojk gör, det är spännande nästan jämt, nu gick han ut på altanen, nyss stod han och grävde i grillen! Stackars pojk helt uttråkad! Tänk om vi haft en syskonvagn idag!

Hej hopp!

Inga kommentarer: