torsdag 30 juli 2009

Nya polarna =)

Sötgrabbarna Milo och Alexander!

Det händer mycket i början! Alexander är ca 2,5 månader äldre än Milo, och stor skillnad är det.
Milo är lite mindre mindre, han är 57cm och väger strax under 4,5kg, Alexander vägde 5,8 när han va lika gammal som Milo är nu... Och líte längre med. Kul när barn är så olika! Alexander är en kopia av sin pappa kan jag säga!
Ja idag har vi varit hos Jessica, Sebastian och Alexander. Massa bus blev det =) Sprang in i affären och skulle köpa med mej lite fika, stannade till o pratade med Sara lite, -har du sett kön? sa hon. -Nä sa jag är den lång eller? det brukar väl gå ganska snabbt ändå sa jag.. Haha när jag kom bort till kassan vände jag o la tillbaka allt, det va kö genom heeela affären... Det va liksom ingen mening... Denna festival =)Sååå mycket folk överallt. Vi har varit ute en runda och gått med efter regnet idag. Kul att gå och kolla på lote folk =) Vi gick förbi festivalområdet och där va en kille utklädd till en teletubbie, Theo blev galen o började peka o tjoa haha.

Nu är Andreas iväg, kanske skulle till casablanca han visst inte riktigt, han är nog inte hemma innan 12 iaf. Theo sover gott och snart ska jag lägga lilleman också! Så då får jag ha en stund helt själv =) =) =) Lugn o ro kanske det inte blir dock, det dunkar så huset vibrerar av musiken ute. Det är mkt värre i år, troligtvis för att de huggt ner så mkt här, man ser ju typ rätt in på området från vår altan nu!

Just det ja, NU är Milo och jag anmälda till babysimmet, japp det blev det iaf, det fanns platser kvar =)Ska bli kul! Jessica o Therese är ju med så det blir kul!
Nu ska jag gosa med grabben innan matdags! Godkväll!

1 kommentar:

Anna sa...

Visste inte om jag skulle svara här eller i min blogg :) Japp, dom skålarna ligger alltid på vårt golv, han har dock "fått" detta skåpet så där får han leka hur mkt han vill. Har planerat jobb för augusti och september iaf, sen får vi se :) Jobbar ju bara två dagar i veckan. Och magen den växer :) Fortfarande nöjd med vagnen?