lördag 25 juli 2009

Bildbevis!

Ja här kommer ett suddigt bildbevis på att Milo fått någonting av mej... En smilgrop =) Jag har en på vänster sida och han en på höger, lite gulligt =)Nu har vi precis varit och lämnat min syster i Rävemåla. Nu va vi trötta på henne :-P Nä, hon skulle ut och svira ikväll, liite liite avundsjuk faktiskt. Hon duschade och fixade håret här och då kliar det i mina festarnerver vill jag lova! Nåja bara någa veckor kvar tills jag ska få inta lite alkohol med mina jobbarkompisar. Sara, Malin och jag ska till och med ha förfest haha =)
Tror det är ca tre veckor kvar tills dess, och det är ju bara några gator bort, så skulle det va nåt så är det bara att springa hem! Fast jag är ganska säker på att grabbarna klarar ut det själva =)
Tänkte jag skulle hinna ner några kilon tills dess, vill gärna att kläderna ska sitta bra...
Dagen har gått bra annars, skönt att vi fick lite sällskap. Vi har inte gjort så mycket, vi gick en runda till affären och köpte mat och så lördagsgodis till Theo =) Sen lagade vi mat eller mest jag och sen va dagen slut känns det som =)
På måndag ska vi grilla i Eringsboda, då kommer min bror också!! Sååå roligt! Jag längtar!
På tisdag blir det nog barnens gård iallafall med Jessica m familj, och onsdag eller torsdag blir det stan med Malin, och sen va det en massa andra grejer också i veckan, har lite dålig koll faktiskt...
Nu ska jag mysa med mina pojkar innan deras pappa kommer!

Inga kommentarer: