torsdag 23 juli 2009

Klara... Färdiga... gå! Hej hopp!

Så sa Theo hela tiden när vi tävlade idag ute på vår runda, vi har bestämt att när vi kommer till parken så får han springa själv och när vi går på vägen så måste han sitta i vagnen, så duktig!
Idag har vi varit i Rävemåla hos Malin och fikat, superkul, vi träffas för sällan nu! Kanske ska åka till stan tillsammans nästa vecka nån dag, kul =) Tack för idag!
Sen har vi ätit kebab, usch och fy, orkade inte laga nån mat idag, men helt ärligt så är vanlig mat mycket godare... Det får bli dubbla rundor imorgon ;-) Vi ska ju till fiket en sväng med, ska försöka hålla igen lite, kan inte lova nåt;-) Just nu sitter jag med Ben & Jerrys Chocolate Macadamia- glass, mkt god =) Och jättenyttig har jag hört ;-)
Just det ja vi va ju på bvc idag, och idag blev det alla rätt för nu va den vanliga sköterskan tillbaka, hon tyckte det va lite kul när hon läste i "boken" att sist vi va där så va det 4:a månaderskontrollen, inte illa med tanke på att det va 6 veckorskontrollen idag ;-)
Hon tyckte iaf att vi skulle trycka in ett extra mål om dagen, hon tycker han är för liten för att hoppa över nattmålet som han nu gör... Så då ska vi väga upp det med att ge ett mål till på dagen istället... Annars hade han gått upp bra och växer så det knakar, han har redan 62 i kläderna! Han är så lång om man jämför med Theo... Kul att de är olika!
Så här söt och glad va han imorse, lyckades få med ett litet litet leende iaf:

Imorrn blir det fika igen med Anna och Jessica, sen hoppas hoppas hoppas jag att min kära syster kommer upp på eftermiddagen och stannar till lördag! Andreas jobbar på lördag så det skulle va superkul att få umgås lite med syster och att barnen får träffa henne för det va längesen hon va här uppe!

Så, nu ska jag ta mej ett kik sen ska jag slappa lite, läsa i min bok, som jag är helt fast i! Trevlig kväll min vänner!

Inga kommentarer: