fredag 3 juli 2009

Denna värme!

Godkväll!
Fler som tycker det är lite varmt idag eller? Karolin kom hit vid tio-tiden, vi satt ute och fikade och pratade i ett par timmar, trevligt men hu så varmt! Hon åkte hem vid ett-tiden då det började regna och åska... Theo är så söt, han har pratat om Kallelin hela eftermiddagen

Kallelin och Milo =)

Efter det satte vi oss i bilen och for till IKEA, Kalmar!
Vi hittade lite grejer, gillar inte ikeas tyger så gardintyg får vi leta i Karlskrona på tisdag! Jag ska ju till tandäkarn då, i Rödeby, så vi passar på att köra in till stan med och kika lite =) Usch jag vill inte till tandläkarn! Ett och ett halvt år sen jag va där nu, visserligen felfritt då, men man är ju alltid nervös!

Vi fick också tag i sänglampor! ÄNTLIGEN! Har inte haft några så länge vi bott här... Över två år nu vill säga... :-P Men nu hittade vi skitsnygga i en lampaffär i Kalmar!

Vi kom hem vid 17.30 då va det mat för lillen sen gick han och jag ut på en liten promenad, och ja, det va ju lite varmt det med kan jag säga... Men vi kom ut iallafall! 45minuter iallafall...

Nu ska vi plocka fram glassen! Hej hej!

Inga kommentarer: