måndag 13 juli 2009

Impulstripp!


Vi har suttit här nu och ugglat för länge så jag min smarta flicka kom på idéen att min mor har ju semester nu, så jag kan ju ta och packa ihop familjen och ta över hennes lägenhet ett par dagar =) Hon är ju ändå i Eringsboda, så det passar ju kanon. Min kära lillasyster är ju hemma på eftermiddan/kvällen med så då får vi ju umgås lite med henne med =) Sen hoppas vi ju får träffa lite andra människor man känner med! Kommer nog bli trevligt, men med vår tur så ösregnar det väl så vi ändå får sitta inne...
Nä det hoppas vi inte på att det kommer göra! Jag har redan planerat att vi ska ut och promenera i brunnsparken och sånt där! Kör ganska tidigt så vi hinner med o fika i Eringsboda när vi hämtar nyckeln!


Har typ nyss kommit hem från en underbar promenad utan vagn! Helt själv, jag och min musik och mina tankar! Så skönt! Japp, jag njuter av småsaker idag!

Men som sagt imorrn åker vi ne till Ronneby och stannar ett par dagar. Sen blir det öland på torsdag, myspysigt! Och så har vi blivit inbjudna till att grilla hos familjen nettan efter djurparken med... i deras husvagn alltså, eller ja, inte i kanske men utanför... Så denna veckan blir nog superkul!!


13:e juli idag, exakt 3 år sedan jag för alltid blev av med en bit av mitt hjärta! Min älskade farmor lämnade oss, helt oväntat. Finns ingen som jag saknar så mycket, det går inte en dag utan att jag tänker på henne, på riktigt... Kommer alltid minnas, alltid älska min underbara farmor!

Inga kommentarer: