måndag 27 juli 2009

Jo jag lever ;-)

Ja jag är väl tvungen att avlämna en rapport så ni vet att jag lever :-P Idag har vi varit i Eringsboda och umgåtts med min familj! Min bror är hemma från Malmö så vi ville givetvis träffa honom =) Theo blev superglad när vi kom dit och det va så mycket folk han tycker om där! Vi har ätit en massa god mat och pratat och umgåtts... Vi gick också igenom lite av mammas släktforskning som hon gjorde för ett tag sen, mycket intressant faktiskt! Här kommer lite bilder från dagen>>>


Theo med världens bästa morbror =) De är sååå fina i sina kepsar =) Anledningen till att Theo ser lite sur ut är för att jag kom ut och störde när de lekte :-P Tråkiga mamma liksom ;-)

Även lillebror fick gosa en stund med morbror Dea =)

Lite slappande i väntan på maten, bortskämda? Näädå ;-)
Dea, Emma och Andreas!

Lite mat i magen =)
Theo, Dea, David och Dan.

Snygg-Emma, Mamma och Andreas.

Imorrn va meningen att vi skulle åka med Jessica m. familj till Barnens gård, men att dömma av väderleksrapporten så va det nog ingen bra idé. Vi skjuter på det till torsdag och hoppas på bättre väder då! Imorrn får det bli Maxi och storhandling istället, tänkte ta vår dagliga promenad nere i Karlskrona istället, kan va skönt att få se lite annat än dessa skogar. Onsdag blir det shopping med Malin. Synd bara att denna månaden är lite knaper. Jäkla föräldrapenning, längtar redan till en riktig lön =) Men lite shopping ska nog få rum i budgeten ;-)

Nu är det läggdags, har för första gången nattat Milo utan att jag själv lagt mej. La honom vid tio så nu har han sovit själv i drygt en timme, det gick helt smärtfritt, inte ett pip. Har sprungit och kikat på honom ett par gånger och han sover så gott... Han är så duktig, hoppas han sover lika bra som vanligt =) Godnatt!

Inga kommentarer: